Adsense Dalam Bahasa Malaysia

Adsense dalam Bahasa Malaysia bukan baru untuk pembaca blogs di Malaysia. Tetapi biasanya adsense dalam bahasa hanya dapat diperhatikan jika kandungan blog itu ditulis dalam bahasa English.

Jadi, hari ini saya ingin mencuba untuk melihat sama ada Adsense akan timbul dalam blog ini, jika kandungan post ini ditulis dalam Bahasa Malaysia secara penuh.

Salah satu cara untuk mendapat pendapatan tambahan melalui online adalah melalui Adsense. Anda akan dibayar oleh Adsense jika ada orang klik atas iklan adsense yang terletak dalam blog anda. Senang sahaja, tiada perlu modal, hanya per dapat trafik yang berkualiti dan ramai.

Saya teleh menguna perkhidmatan Adsense selama satu tahun, dan boleh saya katakan, jumlah yang saya terima sudah melebihi 4 angka, dan dalam jangka masa tidak lama.... angka itu akan menjadi 5.

Cuba lah sendiri dan saya berharap usaha anda akan membawa pulangan yang lumayan kepada anda.

Ok.... saya akan monitor post ini dari masa ke masa, untuk melihat sama ada adsense akan timbul.

If you like this post, you may want to subscribe to my RSS feed. Click Email Subscription

Comments :

3 comments to “Adsense Dalam Bahasa Malaysia”
dIE2 said...
on 

bro...
tgk saya punya blog nie...

naruto-kids.blogspot.com

mcm mana nk tarik trafic masuk...

dah sebulan buat adasense...baru dapat 1.63 jer...minta bantuan n pandangan.

Anonymous said...
on 

suruh kawan klik haha,kena promote web lebih lagi untuk tarik pengunjung

Blog.Syarih said...
on 

Eheh...buat blog ni kena sabar dan kreatif. bukan buat dua tiga hari leh dapat duit banyak.