Harry Connick, Jr. (Part II)

Itu hari gua cakap banyak gembira pasal itu Harry Connick, Jr punya konsert. Gua cakap gua mau bawak gua punya bini pergi sana.

Ini hari gua mau cakap sama lu orang, gua banyak sedih gua tak ada dapat tiket pergi itu konsert. Gua sudah cuba 3 minggu talipon sana, Dewan Filharmonik, tanya ada lebih tiket boleh kasi gua ka. Hari hari sana cakap habis. Gua kata tolong kalau ada orang kansel itu tiket cakap sama gua. Sana cakap tak ada ini macam punya service.

Ini kali tiket banyak cepat habis oh. Dulu tahun 2005, gua ingat last minit lagi ada orang pergi dekat counter, beli tiket. No problem. Ini kali lagi satu bulan semua tiket sudah habis.

Lu orang tak da tau gua punya bini nangis sampai mata sudah bengkak. Gua punya hati banyak sakit tengok gua punya bini sedih tak ada dapat pergi itu Harry Connick Jr punya konsert.

Kalau siapa ada lebih 2 tiket mau kasi sama gua, gua punya hati banyak terima kasih. Sini gua minta TOLONG.

Gua ada pujuk sama gua punya bini kalau tak ada dapat pergi ini kali gua janji gua bawak lain kali. Malaysia tak ada, luar negeri pun boleh. Gua cakap itu macam gua punya bini ada senyum sikit.

Comments :

2 comments to “Harry Connick, Jr. (Part II)”
The Purple Cat said...
on 

:O
Aisehman, Orang Cina... Too bad :( This year they opened bookings to Subscribers (members lah) first, and then to the public at large. I don't know how it was in 2005.

Anonymous said...
on 

the purple cat, itu tahun 2005, gua beli gua punya tiket ikut Southern Bank Platinum Mastercard, sebab itu tahun, itu bank ada co-sponsor itu konsert. Ini tahun tak ada. :(.