Deal Or No Deal


Semalam gua buka tv tengok itu Deal Or No Deal. Bila gua punya bini nampak itu peserta nama Kenneth pakai baju warna merah terang, terus kata ini orang cina tarak tau macam mana mau bawa tuah.

Orang cina pakai baju merah bila mau kahwin, bila tahun baru cina, bila hari jadi, bila pergi makan besar.

Tapi ini Kenneth pakai baju merah pergi main judi (gua rasa ini Deal or No Deal ada sikit judi sebab main nasib dengan wang). Mana boleh ong. Gua banyak sakit hati tengok dia punya muka banyak tension, tapi gua punya mulut ketawa banyak kuat tak boleh tahan, tengok dia pilih wang besar satu satu.
Ini Kenneth mesti tau kalau mau ong masa judi mesti pakai seluar dalam warna MERAH. Bukan baju merah!

Gua tak mau cerita banyak,. Gua rasa RM500 pun ok. Cukup untuk pam petrol. Ha ha ha....

Comments :

0 comments to “Deal Or No Deal”