Harry Connick, Jr.

Gua punya bini banyak suka Harry Connick Jr. Lu Cakap apa lagu, mesti bini pandai nyanyi. Semua Harry punya lagu mesti ada dalam bini punya Ipod. Tahun 2005 gua ada bawak gua punya bini pergi Petronas Philharmonic tengok Harry. Wahhh! Bini banyak gembira. Jerit sampai esok hari tak ada suara.

Ini tahun ini Harry lagi mau datang Malaysia. Gua punya bini sudah banyak excited. Bini cakap boleh pergi tiga malam kah? Gila! Pokai lah 3 malam. Satu malam RM600 dua orang. Gua cakap satu malam cukup lah. Bini kata ok.

So, kalau siapa ada pergi itu konsert malam 3 March. Cari laki paling hansem. Itu hansem, gua lah.

http://www.malaysianphilharmonic.com/harry.htm

Comments :

1
The Purple Cat said...
on 

Hi, Orang Cina. Stumbled by your blog. Cool.

After the concert please tell us about it ;)